Vetenskapliga texter Improving lecture comprehension: Effects of a metacognitive strategy – Alison King Publicerades av Sara den augusti 28, 2018 Illustrating graph by Dylan Wiliam Läs nästa → Vetenskapliga texter Comparative judgement in education research – Jones & Davies Vetenskapliga texter A Longitudinal Investigation of Directional Relations Between Domain Knowledge and Reading in the Elementary Years – Hwang, McMaster & Kendeou Artiklar och rapporter Ten Maxims: What We’ve Learned So Far About How Children Learn To Read – Lyon http://ecommons.med.harvard.edu/ec_res/nt/CB28DD44-5B95-4FBD-A584-A7DA1BBB5C6C/Improving_lecture_comprehension.pdf Här är Dylan Wiliams sammanfattning i en PowerPoint bild, nästa bild syns ovan. År 1991Frågor och svarInlärningsstrategierlärprocessMetakognitionUndervisningsmetoder Sara Läs nästa → Vetenskapliga texter Comparative judgement in education research – Jones & Davies Vetenskapliga texter A Longitudinal Investigation of Directional Relations Between Domain Knowledge and Reading in the Elementary Years – Hwang, McMaster & Kendeou Artiklar och rapporter Ten Maxims: What We’ve Learned So Far About How Children Learn To Read – Lyon